In partnership with our client, we are recruiting a Financial Assistant.
...
In partnership with our client, we are recruiting a Financial Assistant.
responsabilidades chave
Treasury Processing and classifying supplier invoices and other accounting documents in the document management system;
Ensuring that invoices are validated and forwarded to the ERP
Updating the Group companies' supplier lists, entering all movements such as invoices, credit notes, guarantees, payments to the State, transfers and other movements
Preparing and issuing invoices to customers and intra-group companies
Ensuring the control and recording of incoming funds from clients in the respective tables Accounting, Auditing and Taxes
Updating the file and periodically withdrawing debt and non-debt certificates of the group companies from the AT and SS portals Withdraw urban property certificates from the AT portal when requested by PMs or other stakeholders
Checking the post office every week for new documents and sending them to the treasury Management and analysis of IMI and AIMI forms
Contractual Management
Control the management of contracts with clients, as well as addenda and powers of attorney
competências
Bachelor's degree in Accounting or Management
Minimum 3 years of experience in similar functions
Fluency in English (minimum level B2)
Fluency in French (desirable)
Advanced user in Microsoft Office
Excellent analytical, planning, and organizational skills
principais benefícios
Opportunity for professional growth and development in a financially solid company
Position for maternity replacement
o processo de candidatura.
Saiba o que acontece depois da sua candidatura e o que fazemos para o ajudar a conseguir aquele emprego.
1 of 8
candidate-se com a Randstad.
Candidatar-se a um emprego nunca foi tão fácil. Vamos analisar o seu CV de acordo com a vaga a que se candidatou.
2 of 8
vamos entrar em contacto.
Um dos nossos especialistas de recrutamento vai entrar em contacto para conversarem sobre a sua candidatura e os seus objetivos de carreira.
3 of 8
a registá-lo.
Se nunca trabalhou connosco, vamos precisar de informações adicionais para completar o seu perfil.
4 of 8
verificação de conformidade.
De seguida, precisamos apenas de verificar algumas coisas - vamos fazer as verificações de conformidade e vamos mantendo-o atualizado.
5 of 8
verificar referências e histórico.
Como parte do processo de recrutamento, vamos contactar as referências que nos indicou.
6 of 8
o emprego perfeito para si.
A nossa equipa de especialistas vai marcar uma entrevista para a função a que se candidatou, ou, se encontrarem uma oportunidade melhor, vão também sugerir alternativas.
7 of 8
a entrevista.
Vamos garantir que está completamente preparado para a sua entrevista e que sabe tudo o que o espera - boa sorte!
8 of 8
comece o seu novo emprego.
Parabéns, está pronto para começar o seu novo emprego. A equipa vai garantir que está preparado para o seu primeiro dia.